fot. Barbara Bogacka
Pedagog, certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej, członek Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej, terapeuta Bilateralnej Integracji (BI) oraz Terapii Czaszkowo-krzyżowej, certyfikowany instruktor metody Butejko, dyplomowany technik masażu, właściciel Centrum Rozwoju Dziecka KOŁYSANKA.
Studiowała na Uniwersytecie Papieskim (Nauki o Rodzinie – terapia zajęciowa) oraz na Wyższej Szkole Filozoficzno-Pedagogicznej Ignatianum w Krakowie (Pedagogika Opiekuńczo-Wychowawcza). Absolwentka studiów podyplomowych na kierunkach: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, Autyzm, Zespół Aspergera oraz inne całościowe zaburzenia rozwojowe – diagnoza i terapia.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała podczas wielu praktyk na Warsztatach Terapii Zajęciowej, w szkołach, placówkach opiekuńczo-wychowawczych, domach pomocy społecznej. Przez ostatnie lata pracowała jako nauczyciel wychowania przedszkolnego i współpracowała z krakowskimi placówkami PROMITIS oraz MUDI, gdzie prowadziła terapię indywidualną.
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku psychologia. Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej, absolwentka Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w zakresie prowadzenia terapii psychologicznej, Treningu Umiejętności Społecznych, terapii Integracji Sensorycznej, terapii ręki oraz zajęć ogólnorozwojowych. Praktykę zdobywała w przedszkolach, szkołach, poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz placówkach opieki dziennej.
Magister fizjoterapii, animator sportu, w trakcie kształcenia na studiach podyplomowych z Integracji Sensorycznej.
Jako rehabilitant dziecięcy swoje doświadczenie zdobywała w Krakowskich przedszkolach, żłobkach i szpitalach. W swojej praktyce prowadziła również zajęcia ruchowe, które rozwijały u dzieci ogólną sprawność ruchową, prawidłową postawę ciała, a także umiejętności kontroli i płynności ruchów.
Na co dzień pracuje z noworodkami, niemowlętami i starszymi dziećmi, prowadząc diagnozę oraz terapię z zakresu fizjoterapii.
Psycholog, pedagog, logopeda, trener. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunkach Psychologia Stosowana oraz Pedagogika Opiekuńczo-Wychowawcza. Absolwentka Akademii Ignatianum na kierunku Logopedia. Certyfikowany trener biznesu, ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Pracowni Psychologicznej Elżbiety Sołtys w Krakowie. Certyfikowany praktyk NLP.
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Doświadczenie kliniczne zdobywała w dziennych ośrodkach wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Obecnie pracuje jako psycholog szkolny, prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu umiejętności psychospołecznych dla placówek oświatowych, firm czy uczelni wyższych.
W naszym centrum odpowiedzialna jest za diagnozę i pomoc psychologiczną.
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie na kierunku terapii zajęciowej (wydział rehabilitacji ruchowej). Certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej, członek Stowarzyszenia Integracji Sensorycznej.
Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała podczas wielu praktyk w szkołach, przedszkolach i fundacjach. Przez ostatnie lata pracowała jako instruktor aktywnej rehabilitacji dzieci z niepełnosprawnością ruchową, prowadząc zajęcia indywidualne i grupowe.
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach na kierunku Psychologia o specjalnościach Psychologia rozwoju człowieka i rodziny w cyklu życia oraz Psychologia kliniczna człowieka dorosłego. W trakcie studiów podyplomowych o kierunku Psycholog jako biegły sądowy w postępowaniu karnym i cywilnym na Uniwersytecie SWPS w Katowicach.
Swoje doświadczenie zdobywała na oddziałach klinicznych m.in. psychiatrii wieku rozwojowego, w placówkach opiekuńczo-wychowawczych oraz współpracując z pracownią rozwoju integralnego. Obecnie pracuje jako psycholog w szpitalu oraz w niepublicznej poradni pedagogiczno-psychologicznej.
W naszym centrum odpowiedzialna jest za diagnozę i pomoc psychologiczną.
Absolwentka krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha na kierunku Terapia Zajęciowa. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku przygotowanie pedagogiczne w Wyższej Szkole Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi.
Swoje doświadczenie terapeutyczne zdobywała w przedszkolach, jak i również w szkołach z oddziałami integracyjnymi. Ponadto posiada doświadczenie w pracy w Warsztatach Terapii Zajęciowej, placówkach opiekuńczo-leczniczych jak i domach pomocy społecznej.
Przyszła absolwentka kursu Integracji Sensorycznej wg. Ayres, absolwentka Krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Doświadczenie kliniczne zdobywała w lokalnych centrach rehabilitacji oraz w krakowskich szpitalach.
Pracę z dziećmi zaczęła w ramach wolontariatu w fundacji Dzieło Pomocy Dzieciom. Zajmuje się diagnozą oraz terapią wad postawy, w której wykorzystuje elementy integracji sensorycznej. Korektę wad postawy wspomaga technikami masażu tkanek głębokich, który wyrównuje napięcia mięśni, znacznie przyspieszając postępy w terapii.